شماره مطلب : 22247
زمان انتشار : 97/5/22 - 10:45 2018/8/13
آوینی فیلم: «هزارپا» تازه ترین ساخته ابوالحسن داودی بعد از عدم تمایل سازنده اش جهت رونمایی در جشنواره فیلم فجر، چند روزی است به اکران درآمده و گیشه سینماها را تسخیر کرده است. با این وجود باید به چنین سینمایی که اسیر موجودی زشت و بی ترکیب شده چه گفت؟! آیا فروش بالای آثاری چون «هزارپا»، «تگزاس»، «نهنگ عنبر» و دیگر فیلمفارسی ها چیزی جز پایان سینمای مطلوب ایران است؟!
نقد فیلم «هزارپا» ساخته ابوالحسن داودی به بهانه اکران و رکوردزنی در سینماها

این موجودات کثیف چه از جان سینمای ایران می خواهند؟!

آوینی فیلم: «هزارپا» تازه ترین ساخته ابوالحسن داودی بعد از عدم تمایل سازنده اش جهت رونمایی در جشنواره فیلم فجر، چند روزی است به اکران درآمده و گیشه سینماها را تسخیر کرده است. با این وجود باید به چنین سینمایی که اسیر موجودی زشت و بی ترکیب شده چه گفت؟! آیا فروش بالای آثاری چون «هزارپا»، «تگزاس»، «نهنگ عنبر» و دیگر فیلمفارسی ها چیزی جز پایان سینمای مطلوب ایران است؟!

آوینی فیلم: «هزارپا» تازه ترین ساخته ابوالحسن داودی بعد از عدم تمایل سازنده اش جهت رونمایی در جشنواره فیلم فجر، چند روزی است به اکران درآمده و گیشه سینماها را تسخیر کرده است. با این وجود باید به چنین سینمایی که اسیر موجودی زشت و بی ترکیب شده چه گفت؟! آیا فروش بالای آثاری چون «هزارپا»، «تگزاس»، «نهنگ عنبر» و دیگر فیلمفارسی ها چیزی جز پایان سینمای مطلوب ایران است؟!

بنا بر این گزارش، «هزارپا» تنها به «رضا عطاران» متکی است و البته به سکانس هایی که اشاره به شوخی های جنسی دارد! شوخی هایی که ابتذال را به بالاترین سطح خود رسانده اند و شرم آورترین نوع مواجهه مرد و زن را به تصویر در آوردند.

«هزارپا» تصویری شرم آور از سینما است برای مخاطب با حیای ایرانی و نمایشی از بدفهمی نویسندگان و فیلمسازانی که ژانر مهم و اثرگذار و پُرمخاطب «کمدی» را با مقولات جنسی و ارجاعات غیرفرهنگی اشتباه گرفته اند. و البته مسئولانی که دیگر سینما را به حال خود رها کرده و خنثی تر از همیشه هستند!

اضافه کردن دیدگاه جدید